Od 2014 w Urzędzie Miasta Białystok działa miejska infolinia pod numerem 85 879 79 79, z której skorzystało już ponad 176 tys. białostoczan, uzyskując przydatne informacje ułatwiające załatwienie urzędowych spraw.

Dzięki specjalnej infolinii kontakt mieszkańców z urzędem jest łatwiejszy niż wcześniej. Telefoniczna obsługa wszelkich zapytań i zgłaszanych przez białostoczan interwencji jest sprawna i szybka Interesanci najczęściej pytają o rejestrację pojazdów, dowody osobiste i prawa jazdy oraz akty Urzędu Stanu Cywilnego. Jest też dużo pytań związanych z zakładaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej. Mieszkańcy szukają również informacji o podatkach lokalnych i sytuacji na drogach. Zgłaszają również uwagi dotyczące, np. czystości w naszym mieście, funkcjonowania komunikacji.

Liczba zrealizowanych połączeń potwierdza, że jej uruchomienie było dobrym pomysłem.

Infolinia działa w poniedziałki od godz. 8.00-17.00, w pozostałe dni tygodnia od 7.30 do 15.30 oraz w otwarte soboty od godz. 8.00 do 12.00.

Źródło: Oficjalny Portal Miasta Białystok

Maria Beręsewicz Redakcja Podlaskiego Seniora Białystok