Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku zaprasza na swój fanpage na Facebooku , gdzie zaprezentowany zostanie cykl czterech spotkań warsztatowych pod hasłem „Efektywna komunikacja w sieci, czyli co zrobić żeby ktoś nas usłyszał” – warsztaty z Martą Molską. 

 

Marta Molska

Tematem spotkań będą głównie zagadnienia związane z komunikacją w mediach społecznościowych i szeroko rozumianej sieci, m.in.:

– Czym właściwie są media społecznościowe?
– Gdzie oraz w jaki sposób możemy się komunikować? 
– Jak określać cel naszego przekazu?
– Czym jest spójna komunikacja wizualna?
– Jak dobierać odpowiednią grupę docelową do naszego przekazu?
– Co zrobić, by nie zniknąć w  erze scrollowania?
– Trendy i przyszłość komunikacji.

Warsztaty przygotowała Marta Molska – socjolog, współzałożycielka i współwłaścicielka agencji marketingowej, dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Ostrowi Mazowieckiej, pomysłodawczyni Stowarzyszenia Freeway, eventu Street Noise, portalu Aż Kobieta i konferencji biznesowej „Aż i Tylko Kobieta”. Członkini Podlaskiego Stowarzyszenia Właścicielek Firm Klubu Kobiet Biznesu i Izby Przemysłowo-Handlowej w Białymstoku. 

Terminy spotkań:

11 sierpnia 2020 r., godz. 10.00
14 sierpnia 2020 r., godz. 10.00
18 sierpnia 2020 r., godz. 10.00
21 sierpnia 2020 r., godz. 10.00

Zadanie jest realizowane w ramach projektu „Bibliotek@ON”, na który Książnica Podlaska otrzymała dofinansowanie w ramach programu dotacyjnego Narodowego Centrum Kultury „Kultura w sieci”. 

Partnerem zadania jest Katolickie Stowarzyszenie „Civitas Christiana” Region Olsztyńsko-Białostocki. Partnerzy medialni projektu: TVP3 Białystok, Polskie Radio Białystok, Wrota Podlasia, podlaskisenior.pl, BIA24, „Epea. Pismo literackie”. 

(źródło: Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego)
(foto: Fot. Barbara Siwek)

opracowanie: Lija Póljanowska
Podlaska Redakcja Seniora Białystok